C/ San Josep, 21- C/ Sant Bonaventura, 27-29

c/ San Josep, 21- c/ Sant Bonaventura, 27-29

Edifici
    XIX-XX
    El Pla Especial considera obligat el manteniment del volum construït i la conservació de la façana del c/ Sant Josep; es permet afegir obertures i reordenar-les en el frontis del c/ Sant Bonaventura.
    Pla Especial, 285. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62201DF0605N
    Núria Nolasco Azuaga

Es tracta d'un edifici d'habitatges construït entre mitgeres i estructurat en alçat en planta baixa, dos pisos i coberta de teules composta. Disposa de dues façanes afrontades als carrers Sant Josep i Sant Bonaventura, i és en aquest darrer on s'organitza la façana més ampla. La disposició d'obertures és regular, amb tres eixos verticals a la façana del carrer Sant Josep (un dels quals correspon a balcons) i sis al de Sant Bonaventura (tres dels quals corresponen a balcons). Totes les obertures disposen de la llinda recta, llevat de la més meridional de la façana del carrer Sant Bonaventura, que disposa d'una llinda en forma d'arc escarser. A la zona de capcer se situa una obertura en forma de rom amb gelosies ceràmiques, probablement com a espirall de la zona de coberta. El revestiment de les dues façanes és simple, a base d'un arrebossat senzill amb algunes incisions horitzontals emmarcant grans faixes sense relleu.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció IV. La finca està catalogada com una construcció de tipus B.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)