Barraca de l'Hort de Can Pasqual; Barraca de Sant Miquel
Alella

Maresme
    Entre Tiana i el torrent del Sistres, prop del barri de la Verge de la Mercè.

Edifici
    Any
    Ha perdut la gairebé totalitat de l'arrebossat.
    BCIL (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
    Productiu
    Polígon 05 - parcel·la 20
    Jordi Montlló Bolart

Barraca de pagès o de vinya, de planta rectangular, amb la coberta de volta cilíndrica o de mig punt de tipus tartana. L'interior és de maó pla i a l'exterior està arrebossada. Construcció de maons sense arrebossar.
    La porta és de fusta i de llinda recta. Al damunt de la porta hi ha la data, amb el primer número perdut, esgrafiada. Al damunt hi ha un aplic de llum posat recentment. Hi ha una petita finestra rectangular a la façana posterior. A l'interior hi ha una petita llar de foc, a la cantonada posterior. Des de fora es pot percebre la sortida de fums o xemeneia, feta amb una canal circular de ceràmica.
    Té un pou construït al costat, annex a la barraca.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
    MONTLLÓ, Jordi i FONT, Josep (2007). Inventari d'arquitectura rural i popular d'Alella. Inèdit.