Av. Nostra Senyora del Vinyet, 35

Av. Nostra Senyora del Vinyet, 35

Edifici
    Neoclàssic
    El Pla Especial considera que s'han de mantenir estrictament els volums i les façanes.
    Legal i física
    Pla Especial, 419. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62206CF9695N
    Núria Nolasco Azuaga

Es tracta d'un edifici aïllat proper a un llenguatge classicitzant, estructurat en alçat en planta baixa i un pis, amb una coberta de teules composta. La planta dels volums construïts és rectangular i la porta d'accés a l'interior de l'habitatge se situa a la façana afrontada al carrer de Nostra Senyora del Vinyet. Dita porta està coberta per una estructura en voladís que imita un enteixinat amb cassetons, la qual sosté una coberta de teules composta. La porta està rematada per un arc de mig punt fet amb una faixa motllurada (que sobresurt lleugerament de la línia de façana), que s'estén pels brancals. A més, està emmarcada per dues pilastres coronades per mènsules en forma de volutes. Flanquegen la porta dues finestres de les mateixes característiques formals que les de la porta, és a dir, amb una llinda d'arc de mig punt. Les finestres de la planta pis són senzilles i llevat dels ampits que sobresurten lleugerament de la línia de façana, disposen de les llindes rectes.
    El revestiment de l'edifici és senzill, fet a base d'un arrebossat simple pintat de color blanc. A les quatre cantoneres de l'edifici es disposen dues pilastres en relleu que trenquen la regularitat del revestiment. En el ràfec, força pronunciat, també es disposen un seguit de petits permòdols decoratius.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció III. La finca està catalogada com una construcció de tipus C.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)