Pg. Marítim, 48- C/ Dr. Benaprés, 2-6

Art Decó
    XX
    M.T. Gaender
    El Pla Especial considera necessari el manteniment de l'entorn i dels elements de les façanes.
    Pla Especial, 375. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62206CF9695S
    Núria Nolasco Azuaga

Es tracta d'un edifici aïllat estructurat en base a diversos volums rectangulars, d'alçats diferents, que conformen la seva fesomia. Amb un llenguatge formal proper als postulats de l'anomenat "art decó", utilitza els recursos del formigó armat i les estructures metàl·liques per tal de definir-los. Partint d'un volum de planta baixa i un pis, al qual hi ha adossades dues tribunes a la planta baixa (una primera circular i una segona poligonal), projecta una segona planta només en una part de l'edifici. Destaquen els tractaments formals de les obertures i la situació de les mateixes, emfatitzant les finestres fent cantonera (a nivell de planta primera i segona) situades a l'angle sud occidental del conjunt. Les cobertes son planes i transitables, amb baranes d'obra que són més que la projecció en vertical dels murs perimetrals; és a dir, sense cap element que trenqui els plans dels murs. El revestiment és simple, fet a base d'un arrebossat senzill pintat de color blanc.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció II. La finca està catalogada com una construcció de tipus B.

COLL, I. (2001) "Arquitectura de Sitges. 1800-1930". Sitges
    Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)
    SOBRER, J. M. (1994) "Hotel Romàntic". Sitges