Pessebre vivent del barri Bastereny
Guardiola de Berguedà

Berguedà
    Al barri Bastareny de Guardiola
    Al Barri Bastareny. Catra de Guardiola a Bagà trencall a la dreta seguint Passeig del Bastareny

Patrimoni immaterial
    Manifestació festiva
    Es manté viu gràcies als veïns del barri Bastareny.
    Obert
    Científic
    Ajuntament de Guardiola Plaça de l'Ajuntament, 3. 08694 (Guardiola de Berguedà)
    Pere Cascante i Torrella

Pessebre vivent que es fa a Guardiola per les festes nadalenques des de fa 35 anys. Està organitzat per l'associació de veïns del Barri Bastereny i es celebra el dia 5 de gener de cada any. El lloc escollit és la plaça i l'esmentat barri. És un pessebre d'una associació de veíns que a banda d'organitzar el pessebre també organitza una festa de barri cada estiu. Té molta afluència ja que hi participen també veïns de Guardiola. El pessebre es fa a la plaça del barri .

Pessebre que s'organitza des de fa més de 35 pels veïns del barri del Bastareny i també de Guardiola.