Panteó de la família Puig
Premià de Mar

Maresme
    Cementiri municipal (carrer de la Plaça, s/n)

Patrimoni moble
    Element urbà
    Historicista
    XIX
    Any
    Pere Andreu i Cisa (mestre d'obres)
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    Si (IPA 8892)
    Restringit
    Religiós
    Família Puig
    Jordi Montlló Bolart

Panteó en forma de capella de planta rectangular d'estil neogòtic feta de grans carreus, amb la coberta a dues aigües i el carener perpendicular a la façana principal. La façana està coronada per un frontó triangular més alt que ample amb una creu de pedra al vèrtex superior. A la base es pot llegir "Família Puig" amb lletra gòtica i una alfa i una omega a cada costat. En el timpà del frontó hi ha una corona de flors. La porta és de ferro i protegeix els vitralls de colors que representen escenes bíbliques entre dues inscripcions en llatí.

Horaris del cementiri: Feiners de 9 a 14 h. Caps de setmana i festius: de 10 a 13 h.

Panteó realitzat l'any 1899 pel mestre d'obres premianenc Pere Andreu i Cisa per a la família Puig.

VILARDELL, Àlex (1988). Premià de Mar. Dins l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya. Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya. Barcelona.