Orgue de l'església de Sant Sebastià de Montmajor
Caldes de Montbui

Vallès Oriental
    Ermita de Sant Sebastià de Montmajor
    Carretera de Caldes a Sant Sebastià.

Patrimoni moble
    Objecte
    XX
    Any
    1951
    Isaldaga Rocafort
    Física
    Restringit
    Religiós
    Privada accessible
    Bisbat de Terrassa. C. Vinyals, 49 - 08221 Terrassa (Barcelona)
    Laura Bosch Martínez
    Ana Requejo Alonso

Orgue portàtil de fusta composat per 26 tubs de trompeteria, disposats verticalment. L'accionament de les notes i registres és totalment manual i disposa d'un sol teclat i dos pedalers de fusta. L'organista està d'esquena a la gent. Es troba ubicat al costat de l'altar de Sant Silvestre.

Orgue portàtil fabricat per Isaldaga Rocafort a Collbató, mestre orguener que treballava junt amb d'altres mestres durant els anys 1940 a 1958 al taller de Ramon Rogent, a Collbató. Sembla ser que durant aquest període de temps es fabricaren un total de tretze orgues, un dels quals és l'orgue de Sant Sebastià de Montmajor, fabricat concretament l'any 1951.

VALLÈS ALTÉS, Joan (?). Ramon Rogent i el seu entorn. Biblioteca Serra d'Or, pàg. 61-62. Publicacions de l'Abadia de Montserrat.