Mostra de productes de la terra
Rajadell

Bages
    Nucli antic

4620390
    Patrimoni immaterial
    Manifestació festiva
    XXI
    Any
    Obert
    Cultural
    P. Barbado

Des del 2012 es realitza cada any una mostra de productes de la terra. Inicialment, la mostra anava al voltant de la producció del safrà, un producte que a Rajadell va ser molt important en època medieval i que ara  gairebé està desaparegut. La mostra integra diverses activitats dins el nucli urbà. S’hi troben productes local, s’hi fan xerrades tècniques, temàtiques, tallers, actuacions, degustacions, concursos, etc. Actualment la temàtica canvia d'any en any.

Aquesta mostra té poca antiguitat, des de 2012, però està fortament arrelada.

La celebració coincidia amb la Pasqua, però les dates solen variar. Normalment es fa a la primavera, però hi ha hagut algun any que s'ha fet al setembre per logística municipal.