Molí de baix de can Brunet
Òdena

Anoia
    Al costat del camí de can Brunet i del torrent homònim
    Zona de Samuntà

Edifici
    Modern
    XVIII-XIX
    Dolent
    La vegetació l'està malmetent perillosament
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    IPA, núm. 40765
    Difícil
    Sense ús
    08142A006000070000HG
    Josep-Vicenç Mestre i Casanova

Es conserven fragments de murs i algun espai amb la volta original, molt amagat entrre la vegetació. Es conegut com el Molí de Baix ja que a pocs metres, torrent de cant Brunet amunt, hi havia el Molí de Dalt. Reaprofitava l'aigua del primer. Ambdós per moldre utilitzaven l'aigua de la propera font de can Brunet i esporàdicament l'aigua del veí torrent de cant Brunet.

Descripció extreta de la fitxa de l' Inventari del Patrimoni Històric, Arquitectònic i Ambiental d'Òdena, Diputació de Barcelona, Servei del Patrimoni Local i Ajuntament d'Òdena. Barcelona, 2013.

PALAU RAFECAS, Salvador (1992). Els molins fariners hidràulics de Catalunya, Arxiu Comarcal de Montblanc, Montblanc.
    PALAU RAFECAS, Salvador (1994). 800 molins fariners de Catalunya: des de El Sènia i l'Algars al Cardener-Llobregat, Arxiu Comarcal de Montblanc, Montblanc.