Forn del camí del Noguer
Tavertet

Osona
    El Noguer
    Al marge dret del camí del Noguer, sota les Roques de la Corbera.

Jaciment arqueològic
    Medieval
    Modern
    X-XVIII
    Dolent
    L'estructura es troba erosionada.
    Patrimoni arqueològic i paleontològic NNSS 2003, zona de protecció especial.
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    Sí, CC.AA: 11855.
    Sense ús
    08280A001000180000JS
    Virgínia Cepero González

El jaciment del forn del Noguer es troba al marge dret del camí del Noguer, sota les Roques de la Corbera.

Es tracta dels vestigis d’un antic forn, de planta circular, excavat en un marge per tal d’aprofitar el desnivell.

Les restes de l'estructura, lleugerament erosionada, presenta les paret rubefactades.

Podria tractar-se d'un forn de calç, d'època medieval o moderna. Només una intervenció arqueològica permetria l’obtenció de dades més precises.

AJUNTAMENT DE TAVERTET (2003) Carta Arqueològica. Normes subsidiàries de planejament de Tavertet (text refós). Tavertet: Ajuntament de Tavertet.

GENERALITAT DE CATALUNYA. DEPARTAMENT DE CULTURA (2016) Inventari del Patrimoni Arqueològic i Paleontològic de Catalunya (Tavertet).