Font del Cap carrer o Cap de Pont
Sant Quirze de Besora

Osona
    Carrer del Pont S/N
    A la part inferior del carrer del Pont denominat "cap de Pont" amb la confluència amb el passeig Mirador del Ter.

42.100922046564
    2.2192972063307
    Patrimoni moble
    Element urbà
    Any
    Ajuntament de Sant Quirze de Besora
    Font reformada en el moment de remodelar el Passeig del Ter i l'embocadura del carrer del Pont a mitjans dels anys 1990.
    Productiu
    Ajuntament de Sant Quirze de Besora
    Pere Cascante i Torrella

Font urbana situada al capdavall del carrer del Pont just a l'embocadura i a l'emplaçament de l'antic "malpas" en una petita terrassa artificial construïda amb murs de pedra i barana de ferro a costat del passeig del Ter. Es tracta d'una font senzilla i de peu formada per un pedestal de pedra amb la pica on hi ha la font amb aixeta i el brollador a la part superior i dins d'un entorn enjardinat.

Font de factura molt recent i en molt bon estat de conservació. Està unida a la xarxa d'aigües municipal i al estar situada dins d'una zona urbana gaudeix del manteniment de la brigada municipal.

Construïda els anys 1990 en el moment de reformar el carrer del Pont i el Passeig del Ter.

AJUNTAMENT DE SANT QUIRZE DE BESORA. Recorregut per les fonts urbanes de Sant Quirze de Besora.