Font de l'Hort del Bosc
Monistrol de Calders

Moianès
    al sud, sud-oest de la masia el Bosc, a l'extrem sud-oest de la Quintana de la Font.

Element arquitectònic
    XIX-XX
    Sense ús
    08127A005001850000EU
    Sara Simon Vilardaga

Es tracta d'una font formada per una estructura de planta rectangular, bastida en murs de pedra que acull el dipòsit de la font, en el frontal s'identifica la traça d'un arc de mig punt, tapiat amb maó massís, a la part baixa del qual hi ha la sortida de l'aigua. A la part del davant de la font, en un lateral, també hi ha un mur de pedra que actua de mur de contenció del terreny i a la vegada compta amb un mur baix també de pedra com a banc per seure.

Al costat mateix hi ha un petit edifici, de planta rectangular i coberta a dos vessants. Tot es troba ubicat al peu d'un camí.
    Autor de les imatges: Gustau Erill Pinyot.

-ERILL I PINYOT, G.; GUAL I PURTÍ, J.; MANENT I ORISTRELL, Ll. (2006): Monistrol de Calders. El poble dels pagesos enginyers. Ajuntament de Monistrol de Calders, Diputació de Barcelona i Consorci per la promoció dels municipis del Moianès.
    -PERARNAU I LLORENS, J.; PIÑERO I SUBIRANA, J. (1993): Monistrol de Calders. La seva història i el seu patrimoni. Ajuntament de Monistrol de Calders, Diputació de Barcelona i Consorci per la promoció dels municipis del Moianès.