Fons documental de l'Arxiu Cases Casamada
Capellades

Anoia
    Carrer Amador Romaní, 2-4
    Portal d'entrada al casc antic pel costat nord

Patrimoni documental
    Fons documental
    Any
    BCIL, PGOU 1986
    Científic
    Arxiu Cases Casamada. Carrer Amador Romaní, 2-4. 08786 CAPELLADES
    Juan Garcia Targa

L'objectiu de la Fundació Ràfols Casamada es dànar a conèixer l'obra del pintor. Aquesta donació implicà el projecte d'adeqüació de can Bas segons figura a la documentació específica més enlllà de ser una sala d'exposicions o espai on presentar l'obra de l'autor té la intenció de ser "lloc de convivència i reflexió al voltant de l'art contemponari".

A la documentació present a la bibliografia s'esmenten els estatuts signats entre la fundació i l'ajuntament amb les condicions, el projecte d'obra, les iniciatives per l'espai, així com el llistat de donació de peces,etc.

Gestionada per la Fundació Rafols Casamada Maria-Girona, des de 1997.

PONS, Antoni i SUGRANYES, Margarida (Coordinadors). Fundació Rafols-casamada Maria Girona. Ajuntament de Capellades. 1998

PONS, Antoni i SUGRANYES, Margarida (Coordinadors). Fundació Rafols-casamada Maria Girona. Un gran projecte. Ajuntament de Capellades. 1998