Corrals i femer a can Manuel Sabater

Davant mateix de la masia de can Manuel Sabater, a la zona de can Sabater

Element arquitectònic
    XIX-XX
    Els corrals estan sense teulada.
    Sense ús
    08142A006000010000HU
    Josep-Vicenç Mestre i Casanova

Enfront mateix de la masia hi ha un cos d'edifici que allotjava a la planta superior dos corrals amb accés independent des del pati, els quals conserven restes de les antigues menjadores. Aquest cos disposa d'una galeria a la façana sud composada per quatre arcs de mig punt perfilats amb maó ceràmic. El femer, una nau allargassada coberta amb volta de canó, està situat sota els corrals. Els fems es feien baixar per uns petits forats que hi ha al terra dels corrals.

Descripció extreta de la fitxa de l' Inventari del Patrimoni Històric, Arquitectònic i Ambiental d'Òdena, Diputació de Barcelona, Servei del Patrimoni Local i Ajuntament d'Òdena. Barcelona, 2013.