Casa del Carrer Major, 2

Residencial
    8797417CG6189N0001SR
    Dídac Pàmies i Marta Lloret

Casa cantonera situada al costat del portal sud de la població, amb la façana posterior adossada a Cal Franquesa. Consta de planta baixa, dos pisos i golfes i té la coberta a un sol vessant que fa el desaiguat a la façana principal. El frontis es composa segons tres eixos d'obertures de dimensions diferents, totes d'arc pla arrebossat, excepte el portal d'arc escarser de pedra. Sota de la finestra del pis en sobresurt un desaigüe on hi consta gravat: " P.R. Reformat en juny any 1933". Els finestrals del segon pis tenen sortida a petits balcons amb baranes forjades. El ràfec està acabat amb una imbricació ceràmica. A la façana de ponent hi ha una entrada de garatge a la planta baixa, mentre que als pisos hi ha diverses obertures d'arc pla arrebossat. Al primer i segon pis hi ha balcons de baranes forjades suportats per mènsules, el primer de majors dimensions que el superior. El tractament dels murs és la pedra vista, excepte en alguns trams on es conserva l'arrebossat de morter de calç.