Bosc i riera de can Magarola
Lliçà de Vall

Vallès Oriental
    Sector sud-oest del terme municipal. Entre les urbanitzacions de can Prat, la Miranda i El Mirador.
    Camí que surt del costat est del carrer de can Prat. O camí asfaltat que comunica la urbanització de can Prat amb El Mirador

2.21996
    Patrimoni natural
    Zona d'interès
    Lúdic
    08107A015000430000HX
    Jordi Piñero Subirana

Espai natural amb vegetació de ribera i bosc que s’estén al tram final de la riera o torrent de can Magarola, abans que desemboqui a la Riera Seca; concretament, entre les urbanitzacions de can Prat, la Miranda i El Mirador. El torrent comença una mica més amunt, al Sot de les Serps. En algun tram té un llit ample, encara que l’aigua circuli normalment encaixonada. Als costats de la riera trobem una àmplia zona amb pins, roures i vegetació de ribera. Pel costat de ponent transcorre un camí que és accessible des de diferents punts de la urbanització de can Prat. En el tram final el torrent travessa el polígon de Palaudàries i barreja les seves aigües amb la Riera Seca en el punt on passa la carretera de Granollers a Sabadell.

GARCIA-PEY, Enric (1999). Lliçà d’Avall/de Vall. Recull onomàstic. Ajuntament de Lliçà de Vall, p. 126